căsuța fericită

căsuța fericită

12 august 2011

Deasupra norilor, în orașul St. Anton ... Căsuța Fericită în Vacanță

Data trecută vă povesteam despre cât de mult iubesc eu cerul de la munte, care este atât de expresiv... și am admis că poate am o mică obsesie în privința norilor... :) ...asta dacă cele câteva sute de fotografii cu nori pot fi considerate o obsesie.... :))

V-ați întrebat vreodată cum ar fi să locuiți deasupra norilor?

Eu m-am întrebat, ba mai mult, în vacanța asta am stat o zi întreagă într-un oraș situat la peste 1300 m... am respirat aerul deosebit de curat de acolo, m-am scăldat în lumina soarelui care era altfel decât cea de la altitudini mai mici, am băut apă rece ca gheața direct din izvor și m-am minunat de frumusețea peisajelor alpine care înconjurau orașul... M-am întrebat cu toată seriozitatea dacă mi-ar pace să mă număr printre cei 2,500 de locuitori ai orașului și raspunsul a fost... Absolut! :)

Mai jos este o imagine panoramică a orașului despre care vă vorbesc, St. Anton am Arlberg, în Tyrol făcută de la altitudinea de peste 2,800 m (loc în care ajungi foarte ușor, cu telefericul chiar din oraș), luată de aici:



....mai jos e blazonul orașului luat de pe Wikipedia, unde găsiți mai multe informații statistice despre oraș...


Drumul pâna în St Anton este foarte spectaculos....





...iar orașul, este cireașa de pe tort... la propriu :)














Dacă vă întrebați cum arată orașul iarna (fotografia de mai jos e luată de aici)...


Mda, cred că mi-ar place mult să locuiesc aici....
Singura mea întrebare rămâne: oare mi-ar sta bine în portul tradițional local (foto de aici)? :))


Dar voi, v-ați gândit vreodată să vă mutați la munte? Unde anume v-ar place să locuiți? V-ați îmbracat vreodată în portul nostru popular (în afară de serbările anuale de la grădiniță)? Dar în portul altor popoare?

PS. Dacă sunteți curioși să citiți și restul articolelor postate de căsuța fericită în această vacanță, le găsiți aici, aici și aici (articolele sunt în ordine învers cronologică)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu