căsuța fericită

căsuța fericită

25 iulie 2011

Window Shopping - la plimbare prin Mobexpert, cu bebelușul adormit în cărucior...

În weekend am ieșit cu Aimi în Parcul Herăstrău. Ne-am jucat, a mancat, am vrut să-i fac câteva poze, nu am reușit.... copilul ăsta este din ce în ce mai greu de fotografiat, nu stă o clipă nemișcată.....


dintre cele 20 de poze făcute, asta este cea mai reușită:


......ne-am mai jucat un pic... am încercat să o adormim, nu am reușit... până la urmă, am decis să plecăm din parc și, înainte de a ne întoarce acasă, să ne oprim la Metro/Feeria/Baneasa Mall să facem câteva cumpărături. Zis și făcut!

După ce am ajuns, eu cu Aimi am intrat în mall-uri, iar Cosmin a mers la Metro să cumpere ce ne trebuia de acolo (a mers fără noi deoarece e prea rece în Metro pentru Aimi). În timp ce-i cumpăram o mămăruță de jucărie (vezi mai jos), Aimi a decis că era momentul oportun să tragă un pui de somn și fără nici o ezitare, a adormit. Și uite așa, deși cumpărăturile erau gata făcute, nu am putut să mergem acasă, pentru că am mai avut "de pierdut" cam o oră prin mall.


Ce să facem, pe unde să ne plimbăm, astfel încât să nu fie prea multă agitație? M-am gândit un pic și am decis să mergem la Mobexpert, astfel am putut să îmbin utilul cu utilul ;) ...să doarmă Aimi și să obțin câteva informații pentru blog. :)

Apropos... așa cum am spus și în articolul despre Kika, înainte să continui relatarea, vreau să menționez că nu sunt plătită să fac publicitate magazinului Mobexpert, pur și simplu am fost pe acolo, mi-au plăcut câteva lucruri și vreau să vă împărtășesc și vouă asta. :)

Mobexpert nu este un magazin în care merg des, așa că pentru mine a fost o experiență interesantă. Nu am reușit să vizităm decât o parte din el: zonele de decor, covoare, baie, bucătărie și corpuri de iluminat...

Care au fost lucrurile care mi-au atras atenția?

În zona de covoare, am găsit mai multe modele țesute din fibre naturale (lână, cânepă, etc) care arată foarte bine și mai ales sunt "sănătoase" (spre deosebire de versiunile de covoare din fibre sintetice, vopsite chimic).




În zona de decor, am găsit multe lucrușoare drăguțe, unele dintre ele sunt un pic cam scumpe, de exemplu pernele de decor și tapițeriile de mai jos, care costă între 300 și 500 Ron (pot să înțeleg dacă nu vreți să cumpărați perne care costă în jur de 100 de euro, însă m-am gândit că sunt perfecte să vă servească drept inspirație .... consider că ar putea fi un proiect DIY interesant, în special pentru persoanele care sunt îndemânatice):





Mi-au mai plăcut mult și pernele decorative de mai jos, care sunt destul de mari și arată foarte bine (238 Ron bucata):


În zona de baie, cel mai mult mi-a plăcut gama aceasta de recipiente din porțelan (mi se par foarte elegante):


Șic și utile pentru sezonul de vară, consider că sunt lumânările acestea (teoretic cu efect antițânțari.... dar eu nu mai cred nimic în sensul ăsta, așa cum am mai scris și aici) care costă doar 14 Ron bucata. Primești și o lumânare și un mic ghiveci frumos decorat!


Tot în zona lumânarilor, mi-au atras atenția gama largă de lumânări cu baterie, care sunt extrem de practice: nu scot fum, nu riști să-ti dai foc la apartament, nu se sting dacă le aprinzi când ești afară, etc...... și pot fi folosite cu succes chiar și de părinți cu copii mici :)) ....ca să nu mai spun că dacă vrei să-ți încerci mâna de sculptor scobind un dovleac de Halloween, acesta o să lumineze indiferent de vremea de afară atâta timp cât ține bateria.... :)


Mi-au mai plăcut și ramele foto de mai jos, care pot să reprezinte un cadou cu impact, însă la un preț foarte bun (al doilea model de ramă, de mai jos, costă 48 Ron)



Mi-au plăcut la nebunie câteva lămpi (care aveau și prețuri extrem de bune ....cred eu). Sunt piese care au un impact vizual major în orice cameră, ca să nu mai vorbesc despre ce atmosferă plăcută crează o lampă discretă în comparație cu lumina din mijlocul tavanului, de obicei crudă și neprietenoasă....





Am găsit și câteva așternuturi de pat matrimonial de dimensiuni mari, din materiale foarte fine și cu o broderie elegantă, care ar reprezenta un minunat cadou de căsătorie pentru orice cuplu.


În zona de bucătărie, cel mai mult mi-a plăcut acest suport de tort din porțelan crem, cu capac din sticlă transparentă:


În zona "nimicuri șic" (e o zonă nou creată de mine, sic!) am găsit săculeții aceștia cu nisip, care au rolul de opritori de ușă... foarte utili vara când stam cu toate ușile și geamurile deschise în speranța că vom creea o boare de vânt .... Sunt deosebit de simpatici!


În încheiere, câteva lucrușoare speciale pentru copii noștrii: :)


Cam astea au fost lucrurile care mi-au atras atenția... Dar voi? Ati vazut ceva ce merită împartășit la Mobexpert? Ați fost nevoiți să trageți de timp într-un mall? Ce faceți de obicei în situții de genul acesta? Vă plimbați prin magazine sau mergeți direct la Food Court?


2 comentarii:

  1. interesante lucruri la mobexpert :) ai combinat bine lucrurile pe acolo, nu-i asa?

    RăspundețiȘtergere
  2. Dragă Whatafy,
    mulțumesc pentru comentariu. Întradevăr, am găsit destule lucruri drăguțe...

    Andreea

    RăspundețiȘtergere